Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Kancelaria parafialna
PDF Drukuj Email

Kancelaria czynna od poniedziałku do soboty w godz.

8:00 – 8:30 oraz 17:30 – 18:00.

 

Dokumenty potrzebne do zgłoszenia chrztu dziecka:

Chrzest zgłasza matka, ojciec lub prawny opiekun dziecka. W kancelarii należy przedstawić:

  1. odpis Aktu Urodzenia dziecka z USC;
  2. zaświadczenie o chrzestnych od ich własnego proboszcza, że mogą pełnić obowiązek rodziców chrzestnych (jeśli mieszkają w innej parafii).

 

Dokumenty potrzebne do zgłoszenia pogrzebu:

Przy zgłoszeniu pogrzebu potrzebny jest akt zgonu osoby zmarłej.

 

Dokumenty związane z sakramentem małżeństwa:

Aby zawrzeć sakrament małżeństwa należy:
- zgłosić się do kancelarii parafialnej przynajmniej 3 miesiące przed planowanym terminem ślubu
- przedłożyć następujące dokumenty:

  1. dowód osobisty
  2. Zaświadczenie z USC stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (dot. małżeństw "konkordatowych")
  3. aktualne świadectwo chrztu świętego (ważne 6 miesięcy)
  4. świadectwo bierzmowania
  5. zaświadczenie o ukończonym kursie przedmałżeńskim
 



Joomla 1.5 templates created by Lonex.